Päivitä omat tietosi

Jäsenrekisterin ylläpitäjä lähettää jäsenistölle vähintään kerran vuodessa ns. tietojentarkistuspyynnön. Tämä edellyttää, että olet antanut yhdistykselle sähköpostiosoitteesi. Tarkistuspyynnön saatuasi voit päivittää mm. yhdistykselle ilmoittamasi postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen kätevästi. Samalla voit luoda itsellesi salasanan, jota tarvitaan yhdessä sähköpostiosoitteesi kanssa aina, kun haluat kirjautua vain jäsenille tarkoitetuille sivuille.

Jos sinulla ei ole tunnusta, yhdistyksen jäsenrekisterin ylläpitäjä auttaa sinua yhteystietojen päivittämisessä. Tuo muuttuneet yhteystietosi hänelle paperilla yhdistyksen kokoukseen tai lähetä hänelle sähköpostia, jossa kerrot nimesi, palstasi ja uudet yhteystietosi.

Siirtolapuutarha-lehden osoitteenmuutoksen teet kätevästi tästä linkistä.